måndag 13 december 2010

två flickor söta

strax innan vi blev vaccinerade (vi fick inga klistermärken trots att vi inte skrek)



Nu närmar sig min kinaresa med stormsteg. Jag åker inte enbart dit för nöje utan även för att promota Ernsts bok Vad är konst? som har kommit ut på engelska.
Jag har nu vaccinerat mig mot kolera ( sekunden jag har kinesisk mark under fötterna ska jag bälga i mig vatten ur närmsta flod) och hepatit A.
bilden nere till vänster fick jag inte använda..


Jag har även varit på ambassaden och ansökt om visum och köpt en SJUKT VARM mössa. det ska tydligen vara plågsamt kallt där borta.

Sen har jag sms:at lite med min kära chef och insett att han tydligen inte kommer hem förrän på torsdag morgon. laaaaaame...

Annars lägger jag mest mosaik hela dagarna och lyssnar på mitt favoritprogram. Det är inte illa, vill jag lova.

Rut

1 kommentar: